کسب تجربه و انتقال آن به عنوان مبنای رشد و توسعه سرمایههای فکری در سازمان میتواند در یادگیری و بروز عکس العمل در مواجهه مجدد با رخدادها نقش موثری ایفا نماید. شیوه بکارگیری مفاهیم علمی و یادگیری از انتقادات، پیشنهادات، ایده ها و تجارب به منظور کاهش خطا، مهمترین چالش سازمان ها محسوب میشود. همچنین بهترین شیوه مدیریت تعارضات سازمانی، شناخت ریشه تعارض و حل آن با ایجاد تعامل سازنده میان کلیه کارکنان خواهد بود.
تدوین و مستندسازی انتقادات، پیشنهادات، ایده ها و تجارب، یکی از بهترین روشهای پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقاء کیفیت خدمات اورژانس میباشد. از این رو به منظور ارتقای آموزش، همآموزی و یادگیری سازمانی، امکان ثبت انتقادات، پیشنهادات، ایده ها و تجارب مدیران و کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی استان فراهم گردیده است. لذا کلیه همکاران محترم در سطح استان می توانند نسبت به ثبت انتقادات، پیشنهادات، ایده ها و تجارب خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است موارد ثبت شده با رعایت و حفظ اصول محرمانه بررسی و پس از تائید در دسترس همکاران قرار خواهد گرفت. در پایان سال نیز ضمن تقدیر از انتقاد، پیشنهاد، تجربه و ایده برتر، جوایزی به ارائه دهندگان اهداء خواهد شد.